NRNF

blog lifestyle

maszyna do pisania
Internet

Czy pisanie artykułów na bloga jest trudne?

Nie da się ukryć, że pisanie artykułów na bloga jest bardzo ciekawym zajęciem. Osoba, która się tym zajmuje powinna śledzić tematyczne oraz branżowe forma internetowe, a do tego także grupy facebookowe. Jest to prawdziwa kopalnia wiedzy, z której dowiemy się, w jaki sposób myślą oraz co mówią nasi potencjalni klienci o produktach, które dostarczamy. Poznajmy najważniejsze zasady pisania.

Pisanie artykułów na bloga nawet na banalne tematy

Istnieje taka kategoria pytań, które się wydają banalne i bardzo oczywiste. Wydawać by się mogło, że nikt nie szuka na nie odpowiedzi. Nic bardziej mylnego. Właśnie pisanie artykułów na bloga, które odpowiadają na takowe pytania to bardzo duża szansa na niezmiernie proste oraz szybkie stosunkowo pozycjonowanie stron internetowych pod daną frazę kluczową.

Przykładem może być pytanie – jak zamrozić wodę? Jest ono wpisywane w wyszukiwarkę Google bardzo często. Zatem gdy jesteśmy producentem pojemników na lód czy też kostkarek to jest to idealny dla nas temat. Nawet gdy potencjalni klienci nie zakupią naszego produktu, to trafiają na bloga, wygenerują sobie ruch na stronie. Podniosą na pewno jej pozycję w indeksie organicznym Google.

Pisanie artykułów na bloga i wybór frazy kluczowej

Gdy już mamy wybrany temat, to powinniśmy przejść do poszukiwań związanych z nim fraz oraz słów kluczowych. Dzięki nim artykuł na bloga stanie się widoczny dla robotów. Jest to niezmiernie ważne, ponieważ jeśli one nie zobaczą go, to nie zobaczą także użytkownicy. Musimy sobie zapewnić ich przychylność.

Warto wybrać jedną frazę główną. Na nią będziemy pozycjonowali swój wpis na firmowym blogu. Najlepiej znajdźmy taką, która cieszyć się będzie pewną popularnością wśród wszystkich internautów oraz jednocześnie nie jest specjalne wyeksploatowana przez konkurencję. Ułatwia to znacznie działania SEO.

kobieta

Gdzie umieścić frazy kluczowe przy pisaniu artykułów na bloga?

Fraza kluczowa również powinna się pojawić w korpusie artykułu, jak i także w śródtytułach. Ile dokładnie razy? W zasadzie to im więcej, tym lepiej. Jednak pod warunkiem, że nie mówimy tutaj o jakimś sztucznym upychaniu jej w każdym śródtytule oraz w co drugim zdaniu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *