W każdym mieście znajdzie się przynajmniej kilka sklepów odzieżowych. Już w samej galerii handlowej spotkamy sieciówki z bardzo zbliżonym asortymentem. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby właściciele butików zadbali o odpowiednią promocję. Wyróżnić się od konkurencji można na wiele sposobów. Jednak najbardziej sprawdzonym są manekiny. To właśnie dzięki nim przechodnie mogą zobaczyć najciekawsze produkty z asortymentu. Zobaczmy, jakie modele manekinów warto wykorzystać.
Manekiny i ich rola
Manekiny znajdują się w każdym sklepie odzieżowym. Jesteśmy tak przyzwyczajeni do ich widoku, że często automatycznie je pomijamy. To bardzo dobrze, ponieważ taka właśnie jest rola manekinów. Mają eksponować produkty, nie odwracając od nich uwagi. Bardzo rzadko w butikach spotkamy wyróżniające się modele. Najczęściej takie manekiny wykorzystuje się w pubach, klubach czy restauracjach jako element dekoracji. Zupełnie inaczej sprawa wygląda w branży odzieżowej. Tutaj zastosowanie znajdują manekiny typu packshot, czyli takie, których używa się do sesji zdjęciowych ubrań. Takie modele są o tyle wyjątkowe, że prawie w ogóle ich nie widać, dzięki czemu możemy oglądać w internecie zdjęcia samej odzieży.
Manekin damski tors – czy sprawdzi się w butiku?
Mnogość zastosowań manekinów sprawiła, że producenci zaczęli tworzyć najróżniejsze modele, aby każdy z właścicieli butików znalazł coś dla siebie. Jednym z nich jest manekin damski tors. To idealne rozwiązanie do sklepów, w których jest niewiele miejsca. Lekkie manekiny można łatwo przebierać. Zobacz, jakie mają wymiary na stronie https://sklep.moremannequins.pl/pozostale-manekiny-torsy-100-basic-damskie.78. Dzięki temu, że manekin damski tors jest takiej, a nie innej wielkości, sprawdza się na witrynach sklepów bieliźnianych oraz na sezonowych stoiskach z pamiątkami. Można go spotkać również na zewnątrz przed butikiem, a także w galerii handlowej. Taki model manekina z pewnością będzie wystarczający do ekspozycji koszulek, sukienek, jak również swetrów.